Umožněte zákazníkům rezervovat si vaše služby on-line. Kdykoliv!


Znáte to nejspíš sami. Věnujete se zákazníkovi, když v tom zazvoní telefon. Jiný klient se dožaduje sjednání termínu schůzky. Ať jste kadeřník, finanční poradce či třeba provozujete masážní studio, všude je to stejné.


 Neřešte zmeškané hovory, nedorozumění, nahánění se po telefonu. Šetřete čas sobě i zákazníkům.

 Umožněte klientům se objednat, jednoduše kdykoliv si vzpomenou! I třeba mimo provozní hodiny vaší firmy. Nenechte klienty s rezervací termínu čekat do rána, když jsou večer rozhodnutí využít vaše služby.

 Citydiář využívají i tam, kde už dříve zkoušeli jiný rezervační systém. Ten klienty odkazoval k rezervaci na externí web. Jenomže lidé se nerezervovali a místo toho odcházeli...



 Na rezervačním systému je nejlepší, že web pracuje za mě
a já jen kontroluji rezervace. Občas mi někdo zavolá,
ale převážně se lidé rezervují on-line.
 

Michaela Padrtová, majitelka únikové hry


Proč rezervační systém Citydiář?
  • Umožněte klientům objednat se v termínu, který je pro vás vyhovující, i když se právě věnujete jiným zákazníkům.
  • Osvoboďte příjem zakázek od pracovní doby své firmy – dovolte zákazníkům sjednat si termín návštěvy dle vašeho rozvrhu, kdykoliv je napadne.
  • Ujistěte klienta ihned, že v požadovaném termínu bude obsloužen, aniž byste museli zvednout telefon.
  • Zvyšte konverze svého webu – Citydiář je rezervační systém integrovaný přímo na vaší webové stránce. Neodkazuje klienty jinam.
  • Snadná implementace do vlastního webu - klienti si objednávají vaše služby přímo na vašich stránkách.


A jak to vlastně funguje?

Citydiář si můžete na měsíc vyzkoušet zdarma. Po nastavení funkcí důležitých pro rezervace ve vašem podniku, jako je například otevírací doba, počty stolů, či délka objednávané služby, importujete vygenerovaný kód na stránku vašeho webu, kde chcete zákazníkům nabízet rezervace on-line. Po uložení se vám „rozbalí“ rezervační schéma s nabídkou volných termínů či třeba stolů nebo her dle vaší nabídky.

A dál? Hotovo! A pokud byste si přece jen s něčím nevěděli rady, je vám samozřejmě k dispozici technická podpora. Zákazník si už jen kdykoliv na vašem webu zvolí požadovanou službu a vybere z dostupných termínů, které si předem vydefinujete.

Při rezervaci termínu Vám přijde upozornění na e-mail s uskutečněnou rezervací. Infomail samozřejmě obdrží také klient. Navíc můžete kdykoliv upozornit na vaši nabídku prostřednictvím pozvánek či komerčních sdělení na City.cz a to zdarma.

V Citydiáři můžete klientovi nabídnout k rezervaci více, než jen konkrétní termín a službu. Například při rezervaci stolu si tak zákazník může zarezervovat i další sortiment z nabídky podniku, typicky třeba obložené mísy, šampaňské a další nadstandardní služby k termínu objednávky. Paletu sortimentu ke konkrétní službě samozřejmě určujete vy.


Udržujte si dokonalý přehled o zákaznících

Ať už nabízíte konzultace, pronajímáte krátkodobě prostory nebo poskytujete jakékoliv služby, u kterých si mohou vaši klienti předem rezervovat termín, jistě uvítáte komplexní přehled o Vaší klientele.

Citydiář je propojen s CRM systémem Anabix, uživatelsky jednoduchým a výkonným nástrojem pro správu a péči zákazníků, díky kterému budete mít dokonalý přehled.

V případě, že využijete pro správu svých kontaktů Anabix a na svůj web si umístíte jeden či více rezervačních formulářů Citydiář, po vyplnění rezervace zájemcem jej okamžitě najdete v Anabixu včetně vytvořeného úkolu k vybranému termínu a času.

Svůj čas věnujte opravdové péči o vaše klienty.