Jaroslav Hrdlicka


"K rezervacím máme přístup odkudkoliv z mobilu"

- Za Pinecklub Jihlava doporučuje Jaroslav Hrdlička


Proč jste se rozhodli pro Citydiář?
Používali jsme vlastní rezervační systém, který byl zastaralý a amatérský. U Citydiáře nám vyhovuje, že nemusíme odpovídat e-mailem jednotlivým rezervovaným zákazníkům ale přijde jim potvrzení automaticky.

Byla znát změna rezervačního systému v provozu?
Určitě nám to usnadnilo život, díky automatizaci. Dříve rezervace po nás vyžadovaly určitý čas, každý den. Nyní vyřídíme i telefonické rezervace klientů - rezervace do Citydiáře zadáme odkudkoliv i přes mobil.

Měli jste nějaké své požadavky na funkce rezervačního systému?
Ano, určitě spoustu, protože jsme dost specifický provoz. Potřebovali jsme rezervace pro různé části v různé časy a zároveň aby šlo zároveň rezervovat vše najednou, z toho důvodu jsme potřebovali řešení na míru.

Jak jste spokojení s fungováním Citydiáře a s technickou podporou?
Pokud si s něčím nevíme rady, zavoláme a vše se vyřeší. Vše je ale nastavené tak, že volat nemusíme. Vše funguje a technickou podporu ani nepotřebujeme.

pinecklub




Založte si účet na zkoušku nezávazně a zdarma!

Založit účet